סטודיו סאג עוסק בתכנון ועיצוב של חללים למגורים, לעסקים ולפנאי. הסטודיו דוגל בשפת עיצוב נקייה וחדשנית,...
סטודיו סאג עוסק בתכנון ועיצוב של חללים למגורים, לעסקים ולפנאי. הסטודיו דוגל בשפת עיצוב נקייה וחדשנית, המשלבת בהרמוניה תכנון פונקציונאלי, שימוש בחומרים עכשוויים ומתן פתרונות מקוריים העולים בקנה אחד עם הקו האסתטי המנחה.
בבסיס ההצלחה שלנו עומדת היכרות מעמיקה עם הלקוח, חלומותיו וצרכיו לצד התחשבות במסגרת תקציבו. לאלה חוברים ראיה מרעננת, ייחודית, ותכנון אדריכלי המשלב חומרים ופריטים המתאימים לסגנון חייו של הלקוח ומשלימים אותם.
הפרויקט מתחיל באפיון צרכי הלקוח והגדרת תקציב הפעילות. על בסיס זה, מוצגות מספר סקיצות תכנוניות, ללא הגבלה, עד לבחירת התכנית המועדפת. בהמשך, עורכים כתב כמויות מדויק, בוחרים אנשי מקצוע ומגישים תכניות מקוריות ומפורטות לכל המעורבים בפרויקט. כמו כן, מלווים ומייעצים בבחירת חומרים, צבעים, רהיטים ואביזרים משלימים. כל אלה לצד פיקוח עליון, ביקורים קבועים באתר, ומתן מענה איכותי ומוקפד מצעידים את הפרויקט לתוצאה תכנונית ואסטטית גבוהה.
הסטודיו הוקם בשנת 2005 על ידי המעצבת סיגל אביטל גילון, בוגרת בהצטיינות של החוג לעיצוב פנים, במסלול האקדמי המכללה למינהל, ובוגרת תואר ראשון בהצלחה בחוגים תולדות האמנות וסוציולוגיה, האוניברסיטה העברית, ירושלים.
הלימודים התיאורטיים והניסיון המעשי העשיר, מהווים בסיס לסגנון מגוון ויצירתי המשתקף היטב בעבודת הסטודיו ובאיכות הפרויקטים המעוצבים על בו....
למידע נוסף
ארלוזורוב 2 רעננה
חזרה ל: רשימת הום סטיילינג
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן