אדריכלות לאדריכלים מתמחה במתן שרותי אדריכלות ומציע את שרותיה למעל 2500 אדריכלים ברחבי הארץ כמו כן חברתנו...
אדריכלות לאדריכלים מתמחה במתן שרותי אדריכלות ומציע את שרותיה למעל 2500 אדריכלים ברחבי הארץ כמו כן חברתנו מבצעת תוכניות באופן ישיר עבור יזמים לקוחות פרטיים וסטודנטים, לחברתנו יכולות עבודה בהיקפים גבוהים במיוחד, של עד 2000 שעות עבודה בחודש, תוך מענה ויחס אישי לכל לקוח ,כמו כן לחברתנו יכולת מיוחדת לעמידה במצבי לחץ ודיידלנים צפופים.

העובדים באדריכלות לאדריכלים הינם אדריכלים בעלי שם ברמות שונות, לפי אופי הפרוייקט מותאם רמת האדריכל שיבצע את הפרוייקט, חשוב לציין כי ניתן ואף רצוי לקבל עבודות דוגמא של אדריכל מבצע לפני הפרוייקט.

שיטת העבודה באדריכלות לאדריכלים היא חדשנית מסוגה, בה משלבים בין אדריכלים בוני ערים בעלי תואר ורזומה מרשים, לבין הנדסאי אדריכלות, כך שעל הפיקוח העליון והתכנון עובדים בעלי מקצוע עתירי ניסיון ובד בבד מכשירים את הדור הצעיר בענף האדריכלות, מה שנותן לנו את האפשרות לתת שילוב של מחיר מצוין ביחד עם מקצועיות ללא פשרות.

כפי שניתן לראות מזפזופ בין דפי האתר שלנו, הפרויקטים עליהם אנו עובדים הם מגוונים להפליא, מדירות פרטיות לבנייני מגורים, ממבני ציבור ומבנים גדולים לתכנון שטחי ציבור והשתלבות בקניונים, מבנים ניידים וקבועים, אתרים זמניים לחברות נופש אל מול מבני קבע איתנים, תנועה ואיכות חיים, בתים, דירות, שינוי בתכנונים, תוכניות עבודה ורעיונות של סטודנטים, עיצוב פנים וגם שינויי דיירים.

הניסיון הרב אותו צברנו במהלך השנים של מעבר מהיר בין סוגי פרויקטים שונים, מקנה לנו יכולת ניתוח גבוהה של, שטח מול רצון, שאיפות מול מציאות, יכולת מול עניין, ולתת ללקוחות שלנו את המקסימום.
...
למידע נוסף
הר חוצבים כל הארץ
חזרה ל: רשימת שרטטים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן