שרי שלב נולדה בקולומביה, למדה אדריכלות ועיצוב פנים באוניברסטה לאומנויות של בוגוטה והשתלמה בקורסים רבים...
שרי שלב נולדה בקולומביה, למדה אדריכלות ועיצוב פנים באוניברסטה לאומנויות של בוגוטה והשתלמה בקורסים רבים בתחומי העיצוב האדריכלי והאומנותי במוזיאון המטרופוליטן של ניו-יורק. 'שרי שלב – עיצוב חללים פנימיים' היא חברה המספקת את כל שירותי העיצוב האדריכלי ועיצוב הפנים ומתמחה בחנויות, בתי עסק, מסעדות, שגרירויות ובתים פרטיים. החברה קיימת מאז 1986 ועיצבה פרוייקטים רבים עבור לקוחות מגוונים. בין הפרויקטים שהיא עיצבה אפשר למצוא את dj תכשיטים, פיטרו-הכט-ויסמן רהיטים, מסעדת ברקליס בר'ג, מסעדת שורי-בורי, בית השגריר של קולומביה ושל ונצואלה ופרויקטים פרטיים רבים עבור קבלנים מובילים. בין שאר עבודותיה, מעצבת שרי גם עבור תוכניות טלוויזיה בערוץ 10.

הדבר החשוב ביותר לשרי שלב בעבודתה, הוא לממש את הרצונות והאידאלים של לקוחותיה, לכבד את רעיונותיהם ואת טעמם, כדי להגיע לרמת עיצוב אישית ורגשית. בדרך זו, שרי מבטיחה שהאנשים הנמצאים בסביבה המעוצבת, יושפעו ממנה לטובה וירגישו ביטחון, שמחה ואנרגיות חיוביות.

אנו מביאים אתנו לכל פרויקט את הניסיון הרחב שלנו ותערובת ייחודית של עיצוב ותכנון אדריכלי, שנותנות ללקוחותינו את היכולת להגשים את מהווים ולהביא את אישיותם לידי ביטוי בחללים בהם הם עובדים או גרים.
...
למידע נוסף
ha etzel 71 herzlia pituach מיקוד: 46750
חזרה ל: רשימת אדריכלים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן