בחירה במפקח בנייה מקצועי ואמין עשויה להבטיח את הנקודות הבאות:
> הגנה על כספי הלקוח מכשלים הקשורים...
בחירה במפקח בנייה מקצועי ואמין עשויה להבטיח את הנקודות הבאות:
> הגנה על כספי הלקוח מכשלים הקשורים לתיכנון לקוי או קבלנים לא אמינים-
מפקח בנייה בודק את עבודת המתכננים ומכין את כל חוזי ההתקשרות ומפרטים טכניים המותאמים למבנה של הלקוח עד לפרט האחרון ,כמו כן מוודא המפקח שלא ישולמו סכומי כסף על שלבים שלא נעשו ובכך מונע עימותים מיותרים והפסד כספי.
> הפחתת עלויות הבנייה ומניעת חריגה מהתקציב המתוכנן - מפקח בנייה מסייע בתכנון נכון ומקצועי של תקציב הבנייה ודואג לבחור את בעלי המקצוע המקצועיים והאיכותיים ביותר, על בסיס מכרז והשוואה מסודרת של מחיר ואיכות ההצעות של בעלי המקצוע.
> עמידה בלוחות זמנים - הפיקוח הצמוד של מפקח הבנייה על זמני הביצוע של קבלנים ובעלי מקצוע המשולבים בפרוייקט מונע חריגה בלוחות הזמנים שנקבעו בתכנון המוקדם של הפרוייקט.
כל חריגה מלוחות הזמנים מלווה בקנס כספי המפצה את הלקוח על ימי שכירות ועוגמת הנפש.
> שליטה ובקרה – ללקוח הפרטי ישנה כתובת אחת מרכזית האחראית לניהול מושכל ומוצלח של הפרויקט . מפקח הבנייה שנמצא תכופות בשטח מתריע בזמן אמת על ליקויים אשר תיקונם בעתיד יגרום להפסד כספי של הלקוח .
> איכות הביצוע – למפקח הבנייה יש מחויבות להקפדה על איכות החומרים וטיב העבודה של הקבלנים ובעלי המקצוע הנשכרים לשם ביצוע כל שלבי הבנייה בפרוייקט.
> תיעוד – רישום מסודר של כל >בניית בית פרטי באמצעות מפקח בנייה מאפשרת ללקוח להמשיך ולנהל את שגרת חייו בידיעה כי המפקח דואג אך ורק לאינטרסים שלו מתוך מטרה להביא לסיום מוצלח של פרוייקט הבנייה.

...
למידע נוסף
מושב עמינדב 47 ד.נ. הרי יהודה מושב עמינדב מיקוד: 90885
חזרה ל: רשימת יועצי איטום - בידוד
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן