שמי מיקלה סימאונה, גדלתי ברומא, איטליה ואת לימודי לתואר ראשון ושני באדריכלות קיבלתי מאוניברסיטת la sapienza...
שמי מיקלה סימאונה, גדלתי ברומא, איטליה ואת לימודי לתואר ראשון ושני באדריכלות קיבלתי מאוניברסיטת la sapienza ברומא, שם ספגתי את השילוב הייחודי של עבר היסטורי עשיר והווה עדכני וחדשני בתכנון אדריכלי.

כאדריכל יצרתי פרויקטים אדריכליים מגוונים, ביניהם - שימור ותכנון בית ציוני אמריקה בתל אביב, מועדון הזאפה בתל אביב, עיצוב בארים מסעדות, ובניית בתים פרטיים ודירות יוקרה.

לאחרונה, לאחר עבודה אינטנסיבית של חמש שנים , סיים משרד האדריכלים שבבעלותי את תכנון ובניית אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר בארץ –wonderfull market - מרכז המזון הגדול במזרח התיכון בנצרת עילית, המשקיף על הר תבור.

פרויקטים עתידיים בתכנון אדריכלי של משרדי– הקמת מתחם סוהו בעיר התחתית בחיפה, בניין בוטיק בן תשע קומות בגורדון פינת הירקון בתל אביב, בניין משרדים בעכו, שתי אחוזות אירופאיות בצפון הארץ, וחווילות יוקרה פרטיות.

האני מאמין המקצועי שלי
'אדם העובד עם הידיים הראש והלב הוא אומן'

אני תמיד זוכר שהצלחת פרויקט תלויה ביצירת שפה משותפת עם הלקוח. בכל פרויקט אני לומד להכיר לעומק את הלקוח כדי לעצב את הפרויקט לפי צרכיו וחלומותיו, כדי להפוך את הפרויקט ליצירה חד-פעמית המשותפת ללקוח ולי.

אני מאמין שהאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. העיצוב שלי מתחיל בתכנון אדריכלי של חללים ומבנים גדולים ובהמשך אני מקפיד לרדת לרזולוציות הקטנות ביותר – מבחירת הריהוט במבנה ועד לבחירה ומיקום של התמונות על הקיר והמראות בשירותים.

במבנים שאני יוצר חשוב לי לגעת בשורשי ההיסטוריה של האדריכלות והאמנות. להביא שפה שונה, עמוקה ומעוררת השראה. לצקת בפרויקטים שלי עומק היסטורי ותרבותי כדי לאפשר למשתמשים לחוש, ולו לרגע, שהם מתעלים מעל היומיום.
...
למידע נוסף
בית אלפא 19 (הבית הצהוב ) תל אביב תל אביב
חזרה ל: רשימת הום סטיילינג
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן