סטודיו אורבנוף מתמחה בקיימות, בניה ירוקה ותשתיות ירוקות בהיבט של פיתוח ונוף. המשרד מציע שרותי תכנון עבודות...
סטודיו אורבנוף מתמחה בקיימות, בניה ירוקה ותשתיות ירוקות בהיבט של פיתוח ונוף. המשרד מציע שרותי תכנון עבודות פיתוח ועיצוב נוף בחזית הראשונה של הבנייה האקולוגית.

בראש המשרד עומד אדריכל הנוף ליאור לווינגר, בעל 15 שנות נסיון של עבודה במשרדים מובילים בארץ ובארצות הברית. בשנים האחרונות הוא תכנן וניהל למעלה מ-30 פרוייקטים מובילים משלב התכנון ועד גמר הביצוע, כולם עונים לדרישות גבוהות של תקן איכות הסביבה leed.
פרוייקטים אלו כללו בין השאר מבני מחקר, דיור אוניברסיטאי, פרוייקט ייעור, מתקני ספורט, פיתוח נופי של כבישים ודרכים, מרכז תרבות ואומנויות, גשר הולכי רגל, שיקום ערוץ נחל, גגות ירוקים, שימור הסטורי ועוד בעלות כוללת של כ- 42 מיליון דולר [עלויות הפיתוח בלבד].

ליאור משמש כמרצה בכיר בטכניון בפקולטה לארכיטקטורה במסלול לאדריכלות נוף בנושאים של בניה אקולוגית ותכנון סביבתי, בנוסף הוא יושב במספר ועדות ארציות בנושא בניה ירוקה וניהול מי נגר ומייעץ לגופים ציבוריים וממשלתיים בארץ בנושא של פיתוח אסטרטגיות נופיות לקיימות, אקולוגה אורבנית, תשתיות ירוקות, מים וסביבה. הוא חבר בועדת מומחים [מים, שפכים וניקוז] המעדכנת כיום את ת.י. 5281 [מינוי ע''י מכון התקנים] וחבר בפורום המוביל את תכנית האב למשק המים בראשותם של פרופ'' אורי שמיר ופרופ'' נעמי כרמון מהטכניון.

ליאור זכה בפרסים בינלאומיים רבים על הצעותיו פורצות הדרך בפרוייקטים בהם נוף, סביבה, קהילה ונושאים הומניטרים נפגשים. הוא מרצה בארץ ובעולם על מחקר ופרוייקטים שמתקדמים בראיה טכנולוגית חדשה המטשטשת את הגבולות שבין ארכיטקטורה, הנדסה, ואדריכלות נוף. ליאור בוגר הטכניון בהצטיינות ובעל תואר שני מאוניברסיטת ברקלי בקליפורניה עם התמחות בעיצוב אורבני.
...
למידע נוסף
ויצמן 130, כפר סבא כפר סבא
חזרה ל: רשימת שימור מבנים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן