מה כל כך מיוחד בחלונות הזכוכית הצבעונית של האמנית חדי לזר? אני שומעת אותכם מקשים.. טוב, לפחות שלושה...
מה כל כך מיוחד בחלונות הזכוכית הצבעונית של האמנית חדי לזר? אני שומעת אותכם מקשים.. טוב, לפחות שלושה דברים צצים במוחי מיד. ראשית לחלונות מזכוכית צבעונית. של חדי לזר אין טביעת רגל זיהומית ! זהו ההבדל המרכזי בין הטכניקה שלנו לבין ויטראז :מתכות רעילות אינן בשימוש בטכניקה זו, [כעופרת רעילה. ] הטכניקה שאנו משתמשים בה היא פיוזינג קלאסי בשילוב עם טכניקת זיגוג כפול בשם 'beedudit' -'בידודית' בעברית. זה יוצר קופסא רדודה בדומה לזיגוג כפול, הטכניקה עוזרת עם בידוד קולי הרבה יותר מויטראז, והתוצאה נראת מאד מקצועית.

נקודה זו מובילה אותי היישר ליתרון מספר 2. בעבר חלונות מזכוכית צבעונית - עתיקים כמו ויטראז למשל - הם כמעט בלתי אפשריים לנקות באופן סדיר, [בעולם הכנסיות קיימים עסקים של מליוני דולר המתחזקים את הויטראזים המפורסמים.. החלונות בזכוכית ציבעונית של חדי לזר לעולם לא יספקו עבודה שכזאת לחברות המתמחות בתחזוקת אמנות וניקוי זכוכית עתיקה וחלונות מוכתמים ..את החלונות של חדי לזר קל לנקות ככל חלון אחר, אמנותי או לא. כל שנדרש הוא מגב גומי בצד אחד של המקל וספוג עם מי סבון בצד השני. או כל פטנט חלופי לנקוי ה'חלונות הנבוהים'...בגורדי שחקים.,וכו.

יתרון נוסף הינו הנסיון בעבודה עם שקיפויות ובמגזר הציבורי [לא, זאת לא בדיחת קרש זכוכית], אנחנו איננו מבלבלים בין המגזר הציבורי לבין המחלקות לתלונות הציבור, עובדים קשה ובכל שעה בה ניתן לעבוד להצלחת שתוף הפעולה בכל משחק, אנחנו בוחרים לעבוד בסקטור הציבורי כי יש מחוייבות לעבוד בשקיפויות . אנו שואפים להשתלט על העניינים כדי לוודא שלקוחות שלנו מהעבר ובהווה שומרים על גישה חיוביות במסגרת הפרוייקט.

חינוך לאחר הבגרות:
אמנות יצירה באוניברסיטת חיפה
קורס ניפוח זכוכית - אמנות,ומדע imperial college
צילום, קולנוע וטלויזיה אוניברסיטת לונדון lcp
חדי חברה מן המנין באגודת הציירים והפסלים
במחוז חיפה והצפון - כמו כן גם לקחה חלק בתערוכות קבוצתיות רבות של 'בית האמנים' בחיפה.
...
למידע נוסף
כל הארץ ובחו'ל
חזרה ל: רשימת תכנון ירוק / אקולוגי
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן