משרד 'וויט אדריכלים' פועל משנת 1988. מאז 1993 ממוקם המשרד בשכונת נווה צדק בתל אביב. המשרד בונה ומשחזר...
משרד 'וויט אדריכלים' פועל משנת 1988. מאז 1993 ממוקם המשרד בשכונת נווה צדק בתל אביב. המשרד בונה ומשחזר בתים בשכונת נווה צדק ועוסק רבות בבניה כפרית בכל רחבי הארץ. אנו שואפים להתאים את סגנון ואופי הבית ללקוח ולסביבה בה הוא גר custom made house. הסיפור האדריכלי הוא ניסיון למצוא את השלם בין רצונות הלקוח ותנאי הסביבה.
במשחק הלגו של תכנון מבנה המגורים, ניתן למצוא את הקובייה הסגורה יותר, השייכת בדרך כלל לחדרי השינה לפעמים זו מתפצלת לשניים, אחת לילדים ונוספת להורים. הקובייה הנוספת, הפתוחה יותר, שייכת לחלל המגורים, אליה מצורפת, במערכת יחסים כזו או אחרת, קוביית האכילה והבישול. מערכת היחסים בין הקובייה הסגורה והקובייה הפתוחה, יחד עם שאר חלקי המגרש, יוצרת את סיפור המקום.
החוויה כאדריכל העוסק בתכנון בתי מגורים, היא המפגש המשתנה בין סוגי אנשים, טעמים, צרכים, מגרשים וטופוגרפיות. התכנון, בעיני האדריכל, משול למשחק בפאזל, הטומן בחובו חלקים רבים המורכבים מהפרוגראמה התכנונית, פרופורציות המגרש, רוחות השמים, הנוף והסביבה. להבדיל ממשחק בפאזל, התמונה השלמה אינה ידועה לאדריכל, אך הניסיון, החובר לקוביות המקיימות מערכת היחסים בינן לבין עצמן ובין מרחב וחוץ, מביא ליצירת הרמוניה המספרת תמונה של מקום, כאשר כל חלק בפאזל יושב במקומו הטבעי.
...
למידע נוסף
החאן 11 כרם מהר'ל מיקוד: 65140
חזרה ל: רשימת אדריכלים
לפרסום העסק שלכם לחצו כאן